«تقلیل نرخ بهره برای رفع بقایای رکود اقتصادی»/مدیر کل گمرک: بزرگ‌ترین مشکل گمرک بدنامی این دستگاه است!/اعطای نشان درجه یک تاج به اسدالله علم!
6 آبان 1342
«تقلیل نرخ بهره برای رفع بقایای رکود اقتصادی» روزنامه «اطلاعات» نوشت: مهدی سمیعی، رئیس کل بانک مرکزی ایران، دیروز پس از پایان جلسه شورای پول و اعتبار طی یک بیانیه رسمی تصمیم شورا را دایر بر تقلیل نرخ رسمی تنزیل در بانک مرکزی از 6 درصد به 4 درصد در اختیار خبرنگاران گذاشت. 
شورای پول و اعتبار این تصمیم را برای رفع بقایای رکود اقتصادی و توسعه سرمایه‌گذاری در امور تولیدی و بسط فعالیت‌های اقتصادی اتخاذ کرد. بازار و محافل بازرگانی از تنزل نرخ رسمی بهره استقبال کردند.1
 
مدیر کل گمرک: بزرگ‌ترین مشکل گمرک بدنامی این دستگاه است! روزنامه «کیهان» نوشت: سومین جلسه کنفرانس گمرک امروز صبح در وزارت اقتصاد تشکیل شد.
بهگو، مدیر کل گمرک، در این جلسه پیرامون مشکلات گمرک اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکل گمرک بدنامی این دستگاه است؛ به طوری که مردم با ناراحتی خاصی از گمرک و گمرکچی یاد می‌کنند.
 
اعطای نشان درجه یک تاج به اسدالله علم! روزنامه «کیهان» نوشت: امروز اعلام شد که اعلیحضرت همایون شاهنشاه به پاس خدمات آقای علم، نخست‌وزیر، در روز 4 آبان‌ماه ایشان را به دریافت یک قطعه نشان درجه اول تاج مفتخر فرمودند.2
روزنامه اطلاعات، 6 آبان 1342، صفحه 1
https://iichs.ir/vdcf.vdciw6d0cgiaw.html
iichs.ir/vdcf.vdciw6d0cgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما