بیست‌میلیون سوء استفاده در پست و تلگراف/آمادگی کاخ گلستان برای پذیرایی از دوگل
1 شهریور 1342
بیست‌میلیون سوء استفاده در پست و تلگراف «تهران‌مصور» نوشت: هفته گذشته در دیوان کیفر پرونده مربوط به سوء استفاده بزرگی به مبلغ قریب به بیست‌میلیون تومان راجع به خرید 180 هزار شماره تلفن خودکار برای تهران و شهرستان‌ها مطرح گردید و پیرامون آن از وزارت پست و تلگراف توضیحاتی خواسته شد.
گفته می‌شود قراداد خرید 180 هزار شماره تلفن، که مربوط به چند سال قبل می‌باشد، بدون طرح و تصویب هیئت دولت و فقط به استناد یکی از تصویب‌نامه‌های سابق هیئت وزیران امضا شده؛ در صورتی که در تصویب‌نامه مزبور انعقاد هیچ نوع قرارداد خرید و معامله را اجازه نداده است.
  آمادگی کاخ گلستان برای پذیرایی از دوگل «تهران‌مصور» نوشت: مقامات مسئول از هم‌اکنون برای پذیرایی از ژنرال دوگل، رئیس‌جمهوری فرانسه، مشغول تهیه مقدمات امر هستند و کاخ گلستان را برای اقامت وی و همسرش آماده می‌سازند.
 ژنرال دوگل در مهرماه قبل از زمامداران چند کشور دیگر مانند برژنف، صدر هیئت رئیسه اتحاد جماهیر شوروی، و ملکه هلند و رئیس‌جمهوری آلمان و کندی، رئیس‌جمهوری آمریکا، به ایران خواهد آمد و شاهنشاه و شهبانو در فرودگاه مهرآباد از میهمانان استقبال خواهند کرد و از آنجا به وسیله کالسکه سلطنتی مستقیما به کاخ گلستان خواهند رفت.1
https://iichs.ir/vdcc.pq4a2bqx4la82.html
iichs.ir/vdcc.pq4a2bqx4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما