انتشارات پژوهشکده تاریخ معاصر با آثاری تازه به سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران آمد
انتشارات پژوهشکده تاریخ معاصر با آثاری تازه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور می‌یابد
 
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده تاریخ معاصر؛ بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از 19 تا 29 اردیبهشت‌ماه 1403 در محل مصلی امام خمینی(ره) به صورت حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران

انتشارات پژوهشکده تاریخ معاصر نیز با آثار جدید خود مشارکتی فعال در این نمایشگاه خواهد داشت. «اسناد اشغال ایران» (۶جلدی)، «در مکتب تاریخ» (۲ جلدی)، «امام خمینی و انقلاب اسلامی»، «فساد سیاسی و فروپاشی حکومت پهلوی»، «سفیر قرآن»، «تاریخ نجف» (۲ جلدی)، «تأثیر آلمان‌گرایی رضاشاه بر حمله متفقین به ایران»، «زندگانی آیت‌الله بروجردی»، «نهضت دوماهه روحانیون ایران»، «دانشنامه مشروطه» (رجال سیاسی) و «زندگینامه شهید قدوسی» برخی از این آثار تازه منتشرشده است.
 
سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
 
همچنین شماره‌های مختلف فصلنامه تاریخ معاصر، و نیز کتاب‌های «تاریخ تحولات سیاسی ایران»، «قیام عشایر عرب خوزستان علیه انگلیس»، «ارتباط ناشناخته» (بررسی روابط رژیم پهلوی و اسرائیل)، «خط آهن سراسری در ایران»، «سپاه دانش»، «اصلاحات ارضی»، «عدلیه رضاشاهی»، «دشتی و روزنامه شفق سرخ» از دیگر آثاری است که تجدید چاپ شده و در این رویداد بزرگ فرهنگی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 
 
سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دیدن از این کتاب‌ها، در ایام برگزاری نمایشگاه (19 تا 29 اردیبهشت‌ماه 1403) به صورت حضوری به محل غرفه انتشارات پژوهشکده تاریخ معاصر به نشانی مصلای امام خمینی(ره)، شبستان اصلی، راهرو ۲۴، غرفه ۵۸۵ مراجعه یا برای خرید غیرحضوری بر این لینک کلیک کنند: انتشارات پژوهشکده در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب بین‌المللی تهران 
 
پوستر سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
 
https://iichs.ir/vdcgtw9x.ak9nw4prra.html
iichs.ir/vdcgtw9x.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما